Lasipiha on suljettu kesäloman vuoksi ajalla 5.-11.6.2023! Verkkokauppa on avoinna ja palvelee myös lomamme aikana. Seuraava pakettien postituspäivä maanantai 12.6.2023.
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote ei vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä niin pian kuin mahdollista asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Joskus huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetyksen särkyvät tai hukkuvat matkalla. Mikäli tilauksesi/tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tulee sinun tulee toimia nopeasti ja ilmoittaa rikkoutumisesta meille niin pian kuin mahdollista. Reklamaatiot kuljetusvaurioista on tehtävä kuljetusyhtiöille viimeistään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta. Voit tehdä reklamaation meille puhelimitse, sähköpostilla tai poikkeamalla myymälässämme.
Kuljetusreklamaatiota varten tarvitsemme myös kuvan rikkoutuneista tuotteista sekä pakkausmateriaaleista. Hyvä kuva on esimerkiksi sellainen, jossa rikkoutunut tuote näkyy avatun paketin päällä. Älä poista ennen kuvan ottoa mahdollisia pakkauspehmuisteita/kovikkeita, vaan anna ne näkyä kuvassa. Näin reklamaatiokäsittelijät osaavat arvioida onko tuote ollut vaaditulla tavalla pakattu.
Lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@lasipiha.fi tai tekstiviestillä tai whatsappilla numeroon (0500)668 441. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja, etkä rikkoutunutta tuotetta ennenkuin olemme ehtineet vastata reklamaatioosi.
Osalla myymistämme tuotteista on valmistajan myöntämä tuotetakuu. Tälläisiä tuotteita ovat esimerkiksi Kristall lasihiomakoneet, Gemini Taurus lasisahat sekä Weller juotoskolvit. Kunkin tuotteen takuun kesto mainitaan tuotteen mukana toimitetuissa takuuehdoissa.
Takuu kattaa tuotteessa takuuaikana ilmeneviä materiaali- ja valmistusvirheitä. Takuun voimassaoloaikana myyjäliike sitoutuu valintansa mukaan korjaamaan, vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, joissa tarkastuksessa todetaan tuotteen käyttökelpoisuutta oleellisesti heikentäviä valmistus- tai materiaalivirheitä. Tuotteen tai osan vaihtaminen uuteen takuun voimassaoloaikana ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuun perusteella suoritetaan veloituksetta takuuaikana todetun takuunalaisen vian korjaus normaalina työaikana myyjän huoltokorjaamossa tai myyjän valtuuttamassa huoltoliikkeessä.
Otamme mielellämme kaikki palautteet vastaan, sillä asiakkailta saamamme palaute auttaa meitä kehittämään tuotteitamme ja palveluitamme. Oli palaute sitten uusi idea, tuotekehitys tai joko negatiivinen tai positiivinen käyttökokemus tuotteiden tai ostokokemuksenkin osalta, on se aina tervetullutta.
Kysyttävää? Kommentoitavaa? Yhteystietolomakkeen täyttämällä saat meihin yhteyttä.
Koko tilauksen peruuttaminen tai yksittäisten tuotteiden palautus tapahtuu lähettämällä vapaamuotoinen peruutusilmoitus tilausnumeroineen Lasipiha VP-Tekoniemi Oy:n sähköpostiosoitteeseen asiakaspalvelu@lasipiha.fi tai ottamalla yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluun puh: (0500) 668 441.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.
Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilausnumero, jota palautus koskee. Palautamme sinulle tilauksesi tuotteista maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Mikäli palautat koko tilauksesi, alkuperäisistä toimituskuluista palautamme sinulle edullisimman vakiotoimitustavan mukaiset toimituskulut (esim. jos olet valinnut tilauksellesi lisämaksullisen kotiinkuljetuspalvelun, jää tämän lisäpalvelun osuus sinun maksettavaksesi). Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellemme ole nimenomaisesti sopineet yhdessä muuta.
Palautusosoitteemme:
Lasipiha
Birger Jaarlin katu 25
13100 Hämeenlinna
Puh: (0500) 668 441
Tilauksen noutamattomuutta emme katso tilauksen peruutukseksi. Mikäli toimitettu tilaus palautuu kuljetusyhtiötä noutamattomana, pidätämme kauppasummasta turhan toimituksen vuoksi aiheutuvat todelliset painoon perustuvat postikulut (toimitus- & palautuskulut). Mikäli noutamattomuus on johtunut unohduksesta ja tilaus halutaan edelleen toimitettavan, veloitamme uudelleentoimituksesta siitä aiheutuvat todelliset postikulut.
Joskus huolellisesta pakkaamisesta huolimatta lähetyksen särkyvät tai hukkuvat matkalla. Mikäli tilauksesi/tuotteesi on vaurioitunut kuljetuksen aikana, tulee sinun tulee toimia nopeasti. Reklamaatiot kuljetusvaurioista on tehtävä kuljetusyhtiöille viimeistään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta, että vaurioit voidaan korvata. Voit tehdä reklamaation meille puhelimitse, sähköpostilla tai poikkeamalla myymälässämme.
Kuljetusreklamaatiota varten tarvitsemme myös kuvan rikkoutuneista tuotteista sekä pakkausmateriaaleista. Hyvä kuva on esimerkiksi sellainen, jossa rikkoutunut tuote näkyy avatun paketin päällä. Älä poista ennen kuvan ottoa mahdollisia pakkauspehmuisteita/kovikkeita, vaan anna ne näkyä kuvassa. Näin reklamaatiokäsittelijät osaavat arvioida onko tuote ollut vaaditulla tavalla pakattu.
Lähetäthän mahdollisimman pian kuvia vaurioituneesta tuotteesta/tuotteista ja paketista asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@lasipiha.fi tai tekstiviestillä tai whatsappilla numeroon (0500)668 441. Ethän hävitä pakkausmateriaaleja, etkä rikkoutunutta tuotetta ennenkuin olemme ehtineet vastata reklamaatioosi.